13-04-2016  - MCH Presse

Carlsberg og MCH går sammen om nye oplevelser

Carlsberg og MCH går sammen om nye oplevelser

”Vi går fra samarbejde til partnerskab,” lyder det samstemmende om den nye aftale, som Carsten Hänel, Carlsberg og Georg Sørensen, MCH, her giver hånd på umiddelbart før Danmarks kamp mod Kroatien i Jyske Bank Boxen. (Foto Lars Møller/MCH)

Carlsberg og MCH A/S indgår et strategisk partnerskab, hvor målet er at udvikle nye oplevelser og arrangementer i fællesskab

Carlsberg leverer mere end blot velsmagende øl og vand i hanerne i MCH, når samarbejdet mellem de to virksomheder, som allerede har mere end 30 gode år på bagen, nu går ind i et nyt og spændende kapitel.

- I fællesskab skal vi udvikle nye arrangementer og oplevelser. Vi har et værdifællesskab, et helt særligt match og en gensidig dedikation til at ville gøre en forskel og tænke nyt, når det gælder oplevelser. Så jeg glæder mig over udsigten til helt nye perspektiver gennem fælles nytænkning, siger Georg Sørensen, administrerende direktør i MCH A/S. Det strategiske partnerskab gælder for begge matrikler samt Danmarks største multiarena, Jyske Bank Boxen.

Helt konkret kommer partnerskabet til at udløse en udvikling af arrangementer via Tuborg Musik, som er Danmarks samlingssted for livemusikken. Desuden består partnerskabet også i at gøre de allerede gode oplevelser endnu bedre for besøgende ved udvidet sortiment til udvalgte arrangementer og aktiviteter både online og offline.

Hos Carlsberg glæder Carsten Hänel, administrerende direktør i Carlsberg Danmark, sig over det nye strategiske partnerskab. Han ser især frem til brand-aktivering af Tuborg og Carlsberg.

- MCH er en stor og vigtig partner for Carlsberg og spiller en vigtig rolle i Danmark, når det handler om at trække store musiknavne og sportsarrangementer til. Vi værdsætter den mangeårige relation og er glade for at blive budt endnu tættere indenfor. Partnerskabet vil åbne op for helt nye muligheder, når vi fremover skal arbejde tættere sammen om at skabe endnu flere gode oplevelser med live-musik og store sportsøjeblikke, siger Carsten Hänel.

- Netop live-musik og sport hører tæt sammen med Carlsbergs brands, og jeg er sikker på, at vi sammen kan hæve barren for kommende arrangementer med øget fokus på en endnu bedre kundeoplevelse for de mange gæster, som hvert år besøger MCH, fastslår Carsten Hänel.

Det strategiske partnerskab er et nyt tiltag hos MCH i bestræbelserne på at udvikle fælles forretningsinteresser både med MCH og imellem de strategiske partnere.  

/tok

Tilmeld nyhedsbrev

Få vores nyhedsmail med nyt om events og store oplevelser og bliv opdateret på, hvad der sker i MCH.

Hold dig opdateret om MCH's arrangementer