17-08-2016  - MCH PRESSE/Maria Lange

440 udstillere klar til Formland Autumn

440 udstillere klar til Formland Autumn

Foto: MCH/Tony Brøchner.

Der bliver spækket med produktnyheder og spændende udstillere, når Formland Autumn på torsdag slår dørene op til den 65. udgave af design- og interiørmessen i MCH Messecenter Herning.

440 udstillere er ved at være klar til fire dage med fokus på spændende produkter inden for interiør og design, og for de 13.500 besøgende, der forventes at lægge vejen forbi Formland Autumn, har arrangørerne da også sørget for, at der bliver nok at se til.

Formlands store aktivitetsprogram indbyder til 66 foredrag, shows og workshops samt tre trendzoner i form af ”Love is in BLOOM”, ”Food & Chocolate Festival” og ”FOCUS”. Trendzonerne hylder kærligheden til henholdsvis blomster og det grønne univers, kærligheden til chokolade og evnen til at sætte fokus på trends.

Fra Bornholm til Herning
En af de virksomheder, der har valgt at tage aktivt del i årets aktivitetsprogram, er Lakrids by Johan Bülow. De afholder hver dag et foredrag eller show, hvor de i samarbejde med blandt andre buddingdronningen Marie Holm, en fransk bistrokok og en bartender viser, hvordan man kan integrere lakrids i maden.

- Effekten af at have aktiviteter under Formland er rigtig god, og derfor er vi klar med aktiviteter alle dage under messen, siger Peter Husted Sylvest, salgsdirektør for Lakrids by Johan Bülow.

Den bornholmske lakridsproducent gør generelt meget ud af deres besøg på Formland. Torsdag aften er de således værter ved et VIP-arrangement i samarbejde med Georg Jensen. Her inviterer de udvalgte kunder og samarbejdspartnere på middag, hvor stjernekokken Jesper Koch fra Brødrene Koch kreerer et festmåltid, der inkorporerer lakrids, og som serveres på Georg Jensen-service.

Årets vigtigste messe
En anden udstiller, der ser meget frem til Formland Autumn, er belysningsprocenten Frandsen Group, som efterhånden er en kendt udstiller på efterårsmessen:

- Vi har deltaget på Formland i mange, mange år, så det går langt tilbage. Det er den eneste messe, vi er på i Danmark, så derfor er den naturligvis vigtig for os. Det er vores mulighed for at bakke op om belysningsbranchen og komme ud og vise flaget. Selvfølgelig er det vigtigt at fremvise sine produktnyheder, men vi kommer der i lige så høj grad for at få en god dialog med kunder, pressen og vores kollegaer fra branchen, siger Lone Kudsk, marketingsansvarlig hos Frandsen Group.